O/H Thanos έγραψε:

> Μάλλον στο Grub εννοείς, έτσι;
>
> Δεν γνωρίζω τι κάνουν τα Windows στην εγκατάσταση επιδιόρθωσης αλλά
> πιθανόν να εγκαταστήσουν στο MBR τον bootloader τους. Αν έχεις λοιπόν
> εγκαταστήσεις το Grub στο ΜΒR και τα Windows τοποθετήσουν τον δικό τους
> εκεί, θα πρέπει να εκκινήσεις με το CD εγκατάστασης του Ubuntu τον
> υπολογιστή, να επιλέξεις rescue mode (ή κάτι τέτοιο) και με 3-4 απλά
> βηματάκια να επαναφέρεις το Grub στο MBR. Αυτό που θα πρέπει να ξέρεις
> είναι σε ποιο partition είναι εγκατεστημένο το Ubuntu. Έστω λοιπόν πως
> [...]
Για σας

ξερει καποιος πως μπορω να μαθω αν το

/dev/hda3 έχει γίνει mount κάπου???? Εχω κανει και γω αποκατασταση των windows
και δεν bootαρι το ubuntu. Οσο για το προβλημα problem webcam-sound of ubuntu
for toshiba satellite L30 ακομα παραμενει αν εχει γινει και σε καποιον αλλο και
μπορει να βοηθησει θα το εκτιμουσα.

Ευχαριστω εκ των προτερων.