Το έκανα όπως ακριβώς είπες. Απομάκρυνα ολοκληρωτικά το mozilla plugin
vlc που παίζει τα .mpeg αρχεία..

Κατόπιν επανεγκατέστησα το mplayer-plugin με κλειστό τον firefox. Σβήνω
και το αρχείο .dat που είπες..

Τα αποτέσματα είναι τα εξής:

Εμφανίζει το κουμπί του play/pause, κάνει πως φορτώνει αλλά μέχρι εκεί..
Κάτω στη μπάρα κατάστασης βγάζει συνέχεια: /Αναμονή για
boss.streamos.com....

/Αλλά μέχρι εκεί...

Τουλάχιστον είχαμε μία πρόοδο :-)

O/H Dimis2410 έγραψε: