Το ελυσα το πρόβλημα ... απο οτι καταλαβα καποιο μπερδεμα επαιζε με το
VLC plug-in και με τα αλλα.
Εγω τωρα απεγκατεστησα το VLC plug in kai to mplayer plugin και ξανα
εγκατεστησα το totem-mozilla
και τωρα και τα ΝΒΑ βιντεο μου παιζουν και οι ραδιοφωνικοι σταθμοι
*
sudo apt-get remove totem-mozilla mozilla-plugin-vlc mozilla-mplayer*

και μετα εγκατεστησα ξανα το totem-mozilla
*
sudo apt-get install totem-mozill*a