On Fri, 2008-03-28 at 17:57 +0000, Simos Xenitellis wrote: > Nikos Alexandris wrote: > > Εσείς μπορείτε να διαβάσετε τα ΦΕΚ στον ιστοτόπο του Εθνικού > > Τυπογραφείου με firefox; > > > > Αντιγράφω την σχετική ιστοσελίδα από το ΕΛΛΑΚ διότι δεν θα μπορούσα να > > περιγράψω καλύτερα το πρόβλημα. > > > > "Ο Firefox, παρ' ότι έχει τη δυνατότητα προβολής περιεχομένου SVG, χωρίς > > ανάγκη πρόσθετων εργαλείων, δεν είναι σε θέση να προβάλει το σώμα του > > κειμένου των ΦΕΚ (παρά μόνον τη σελίδα των περιεχομένων του), εξ' αιτίας > > κάποιων μικρών τεχνικών παραλήψεων του εξυπηρετητή του Ε.Τ. Το τεχνικό > > τμήμα του Ε.Τ. έχει ειδοποιηθεί προ 3μήνου για το πρόβλημα αλλά δεν έχει > > μέχρι σήμερα απαντήσει, και το πρόβλημα παραμένει." > > > > Ολόκληρο το κείμενο (από τον κ. Ζαχαριάδη) στο ΕΛΛΑΚ: > > http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6756&Itemid=2#akocomment37 > > > > > > Περισσότερα ενδιαφέροντα στο (δοκιμαστικό ακόμα) blog > > Tήλαφος-αναδασωτέα: > > http://tilaphos-reforest.blogspot.com/ > > > Ο Δημήτρης Ζαχαριάδης έκανε εξαιρετική δουλειά με την αντιμετώπιση του > προβλήματος αυτού. > Έκανε την ανάλυση του προβλήματος, έστειλε γράμμα στο ET, προχώρησε με > την επικοινωνία, και τα έκανε όλα γνωστά στο κοινό. > > Είναι ειρωνικό ότι το et.gr βασίζεται πάνω σε ελεύθερο λογισμικό, Zope, > Plone (αλλά σε πλατφόρμα Win32). > Όπως αναφέρει ο Δημήτρης, μερικά από τα .svg είναι συμπιεσμένα (με > gzip!), ωστόσο ο εξυπηρετητής δεν το γνωστοποιεί στις κεφαλίδες της > απάντησης. Όποιος έκανε τη δουλειά, χρησιμοποίησε ελεύθερο λογισμικό, > ξέχασε όμως να βάλει τη μια αυτή κεφαλίδα. > > Εκτός από το θέμα με τα μεγαλά αρχεία SVG που είναι συμπιεσμένα, > φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα με το Firefox και την απεικόνιση των εγγράφων. > > Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με τη γραμματοσειρά. Κάθε αρχείο SVG από > το ET εμπεριέχει δύο γραμματοσειρές (μέσα στον κώδικα HTML) και είναι η > MgHelveticaUCPol (κάτι) Regular και Bold. > > Όπως βλέπω, ο Firefox έχει πρόβλημα να χρησιμοποιήσει την γραμματοσειρά > αυτή, οπότε χρησιμοποιεί τη βασική γραμματοσειρά συστήματος, DejaVu Sans > για το Ubuntu μας. H Dejavu Sans δεν έχει τις ίδιες διαστάσεις με την > MgHelveticaUCPol, με αποτέλεσμα στο Firefox να μπλέκονται τα γράμματα > μεταξύ τους. > > Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι στο Ubuntu να υπάρξει μια εντολή > κάπου μέσα στο /etc/fonts/ που να λέει, αν θέλεις την MgHelveticaUCPol, > μπορείς να δοκιμάσεις καλύτερα την MgOpen Canonica. > Κάτι τέτοιο θα ήθελε αναζήτηση στο Διαδίκτυο (fontconfig substitute > font), δοκιμή. Έπειτα μπορούμε να το προσθέσουμε στις διανομες (αυτό > είναι το εύκολο κομμάτι). > > Πάντως, αν αποθηκεύσεις το αρχείο SVG και κάνεις αντικατάσταση στο > αρχείο από MgHelvetica.. σε MgOpen Canonica, το τελικό αρχείο είναι > αρκετά ευπαρουσίαστο. > > Αυτό που θα έπρεπε να κάνουν στο et.gr είναι να παρέχουν τα κείμενα σε > μορφή PDF. Είναι όμορφη η πρωτοβουλία για χρήση SVG, ωστόσο δεν είναι > ακόμα τόσο διαδεδομένο ούτε και στο εξωτερικό. > > Σίμος
Σίμο, είναι δύσκολο να στείλουμε μια ακόμα επιστολή με την δική σου σναλυτική περιγραφή; Έχω ήδη αποστείλει την ερώτηση (το γράμμα που συνέταξε ο κ. Ζαχαριάδης και υπάρχει στο ΕΛΛΑΚ). Η απάντησή τους (δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστό να την κοινοποιήσω δίχως την άδειά τους μιας και πρόκειται για προσωπική επικοινωνία) είναι μάλλον ερώτηση: ποια έκδοση firefox/ ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιώ. Προτρέπουν επίσης σε τηλεφωνική επικοινωνία για οποιοδήποτε πρόβλημα με τη λειτουργία της ιστοσελίδας του ΕΤ. Φιλικά, Νίκος -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

