Ευχάριστα νέα! Πριν από λίγες ώρες (ξανα-)επισκέφτηκα τον Τήλαφο και κάποιους συνδέσμους που οδηγούν στα ΦΕΚ του ΕΤ. ΤΟ πρόβλημα διορθώθηκε.
Αυτό που δεν δουλεύει (ή δεν ξέρω πώς δουλεύει) είναι το "ζουμ"! Φιλικά, Νίκος -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] To unsubscribe or edit your preferences follow this link https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

