Brz20 wrote: > spiros wrote: > >> O/H Pavlos Ponos έγραψε: >> >>> O/H Giorgos Logiotatidis έγραψε: >>> >>> >>>> On Mon, 2008-03-24 at 21:58 +0200, Pavlos Ponos wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>> Όσοι είμαστε από Θεσσαλονίκη να δηλώσουμε συμμετοχή σ' αυτό εδώ το mail >>>>> και δίπλα την ημερομηνία που θέλουμε. Το μέρος το βρίσκουμε στην πορεία... >>>>> >>>>> Η τελική έκδοση βγαίνει 24 Απριλίου Πέμπτη. Αλλά επειδή είναι Μεγάλη >>>>> Πέμπτη προτείνω να το μεταθέσουμε για τη βδομάδα μετά το Πάσχα δηλαδή >>>>> Δευτέρα 28 - Κυριακή 4. >>>>> >>>>> Αν θέλετε βρισκόμαστε και πιο μπροστά απ' την κυκλοφορία της επίσημης >>>>> έκδοσης... >>>>> >>>>> Παρακαλώ συμμετοχές... :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> Και εγώ είμαι μέσα για Θεσσαλονίκη! Μετά το πάσχα είναι μια χαρά, >>>> προτείνω το σ/κ 3-4. >>>> -γιώργος >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> Μπες εδώ http://www.doodle.ch/participation.html?pollId=qbak7xmgrm99d499 >>> και δήλωσε ημερομηνία που θες. Εγώ το άνοιξα... Είναι για την >>> συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης. >>> >>> Κλίκαρε τις μέρες ώστε να το οργανώσουμε. >>> >>> Ευχαριστώ... >>> >>> >>> >>> >> Να αρχίσουμε να κανονιζόμαστε και εμείς που είμαστε από Αθήνα. Πάντως >> προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να γίνει η συνάντηση και Μ.Πεμπτη. Η χρήση >> υπολογιστών από τι ξέρω δεν συμπεριλαμβάνετε στους κανόνες νηστείας :P >> > > Παιδια σημερα μπηκα μετα απο τοσες μερες και ειδα αυτο το νοστιμο > αρθρο.Μακαρι να γινει κατι τετοιο. > Εγω μενω Τρικαλα αλλα ερχομαι συνεχεια Θεσσαλονικη. > Αν πειτε μερος και ωρα ειμαι μεσα. > Πολυ θα μου αρεσε να τα πω με ατομα που ψαχνονται στο ιδιο αντικειμενο > που ψαχνομαι και εγω.Να ανταλαξουμε αποψεις για ολα τα θεματα.Να δουμε > πως ο καθενας εχει διαμορφωσει την επιφανεια εργασιας του και γιατι. > > δήλωσα και εγώ συμμετοχή για θεσσαλονίκη εδώ http://www.doodle.ch/participation.html?pollId=99q4suefphdbna6h βόλεψε αρκετά η ημερομηνία Νομίζω πως πρέπει να συζητηθεί και η τοποθεσία του party σιγά σιγά
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

