Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορώ να εγκαταστήσω τη νέα έκδοση του ubuntu σε
ξεχωριστό partition το οποίο έχει δημιουργηθεί απο windows χωρίς να
χρησιμοποιήσω την επιλογή συμπίεσης που χρησιμοποιεί η αυτόματη εγκατάσταση του
Ubuntu και που τοποθετεί και τα 2 λειτουργικά συστήματα στο ίδιο partition.
Δηλαδή θέλω partition 1: να αφήσω το C: που έχει Windows σε ntfs και partition
2: (που το έχω φτιάξει ήδη από τα Windows)  να βάλω το ubuntu στο δικό του FS.
Η "διαχείριση με το χέρι" που προσφέρει πάλι η εγκατάσταση του ubuntu δεν είναι
και τόσο εύχρηστη για τη δική μου εμπειρία. Μήπως το πρόγραμμα Wubi είναι μια
καλή λύση; Τι πρέπει να κάνω με το Wubi με ένα .iso που έχω ήδη κατεβάσει; (το
έχω και σε .iso αρχείο και σε cd)
Συγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις.
Ευχαριστώ πολύ
Θάνος