Σε σύνδεσμο που σου παραθέτω έχει και pdf,ppt, video αρχεία για το 7.10
πως κάνεις διαχείριση με το χέρι  μπορείς να τα δεις και να κάνεις
αντιστοιχία , προσέχοντας μόνο πόσο χώρο έχεις διαθέσιμο για το Λίνουξ .

http://econlab.uom.gr/modules.php?op=modload&name=UpDownload&file=index&req=viewsdownload&sid=106

O/H thanos papaioanou έγραψε: