Αποσυνέδεσε το 3 δίσκο και άσε πάνω το 1 και 2 , κανε μπόοτ με live
cd/dvd το όποιο θα το γράψεις με τις παρακάτω οδηγίες

https://help.ubuntu.com/community/BurningIsoHowto

θα κάνεις την εκκίνηση και θα προχωρήσεις στην εγκατάσταση αφού των
έχεις χωρίσει ήδη  σε 3 κομματια  (/ root file system , /home user home
data , swap 3 GB RAM swap need be 3 gb ) .

O/H Vasilis Yiannakos έγραψε: