Untitled Document

O/H Jimmy Angelakos έγραψε:

> Επίσης δοκίμασε να κάνεις update το BIOS της μητρικής σου στην
> τελευταία του έκδοση, πολλές φορές αυτό λύνει προβλήματα μνήμης.
>

> Μήτσος

Λοιπόν αγαπητοί φίλοι, με το update του BIOS το πρόβλημα λύθηκε και η
εγκατάσταση προχώρησε κανονικά!! Εγκατέστησα μέσω wubi χωρίς καν να
αποσυνδέσω τους εξωτερικούς σκληρούς τους οποίους και βλέπει κανονικά,
κι ας έχουν ακόμη ενεργοποιημένη την επιλογή για file compression απότα
windows!!

Άρχισα μάλιστα να στρώνω το σύστημα στα μέτρα μου, εγκαθιστώντας
προγράμματα (έκανα ακόμη και manual εγκαταστάσεις :-))))))))).

Τι να πω, μάλλον ήταν αυτό που λέει ο αγαπητός Μήτσος παραπάνω, ίσως
κάποιο πρόβλημα μνήμηςπυο με το BIOS update επιλύθηκε...

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας...

Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr <http://photography.yiannakos.gr>