γεια σε όλους,
ο υπολογιστής μου έχει κλείσει αισίως 5 χρόνια εν υπηρεσίας αλλά φαίνεται
πως αρχίζει να δείχνει τα χρονάκια του. γενικά τρώει πολλά κολλήματα και
ακόμα και οι πιο απλές δουλειές γίνονται εκνευριστικές γιατί διακόπτονται
συνεχώς απο παύσεις και καθυστερήσεις.
Από το "top" έχω παρατηρήσει ότι συνεχώς δουλεύουν οι εργασίες Xorg,
firefox-2-bin, compiz.real, emerald ακόμα και όταν ο υπολογιστής φαινομενικά
"κάθεται". Σχεδόν όλο το χρόνο αυτές οι εργασίες τρώνε 50-90% της cpu.
οι τωρινή σύνθεση είναι: επεξεργαστής Intel P4 στα 2.66GHz, μνήμη 1.5GiB
DDR, κάρτα γραφικών nVidia 6200 και δίσκος Western Digital IDE 200άρης.
Αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει μια σούπερ-αναβάθμιση, αλλά κάτι πολύ
οικονομικό που να με "κρατήσει" για κανένα χρόνο.
Σαν πολύ οικονομική λύση σκέφτηκα απλά να αλλάξω τον επεξεργαστή και να βάλω
τον Intel Core2 Duo 2.0GHz και μνήμη 2GiB DDR2.
Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ίδια (ίσως να χρειαστεί και αλλαγή στην κάρτα
γραφικών).
Κατά πόσο θα μπορούσα να εξαλείψω τα ενοχλητικά κολλήματα αλλάζοντας μόνο
επεξεργαστή, απο p4 σε Core2 Duo?
ευχαριστω,
καλό ξημέρωμα
--
Do you really need to print this email? If you do, print it double sided.