1) Sergey, τί εννοείς να καθαρίσω το home? όλα όσα περιγράφω είναι αμέσως
μετά το φορμάρισμα, νέα εγκατάσταση και άδειο home. Φρεσκοφορμαρισμένο,
φρεσκοστημένο Ubuntu... αλλά δεν πάει καθόλου καλά. Λυπάμε που θα το πω αλλά
με τα εξ-πί το μηχάνημα φύσαγε! (και όχι, το να γυρίσω στα εξ-πι δεν είναι
"option"...)

2) Σταύρο, δε νόμιζω να είναι στα τελευταία του ο δίσκος, δεν πρέπει να
είναι πάνω από χρόνος που τον αγόρασα (άλλαξα δίσκο μόνο και μόνο γιατί ο
προηγούμενος ήταν λίγο παλιός και έκανε σαν αεροπλάνο, δεν είχε όμως άλλο
πρόβλημα. ο καινούργιος που έχω τώρα σχεδόν δεν ακούγεται)

τι να πω. ίσως να υπάρχει κάτι στον υπολογιστή μου που να χαλάει την
"κομπόστα"... είμαι και γκαντέμης γενικότερα, οπότε... τη βρήκαμε την αιτία
νομίζω...