2008/5/7 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλημέρα και από μένα
>
> Αν και αυτό που θα σου πώ ειναι ενάντια στην λίστα προσπάθησε να τρέξεις το
> livecd της Madriva. Και δες συμπεριφορά. Εγώ σε μηχάνημα Amd 1000 με 512ΜΒ
> Ram και κάρτα γραφικών ΗΕRCULES με chipset  nvidia ( αρχαιο ) και 32ΜΒ RAM
> εκανε παπαδες. Μέχρι και τον κύβο έτεχε πολύ άνετα.
>  Δεν εχεις τίποτα να χάσεις. Απλά αλλάζεις διανομή. Δοκιμασέ την δεν χάνεις
> τίποτα.

Δεν νομίζω ότι αυτό που προτείνεις είναι "ενάντια" στο πνεύμα της
λίστας. Είμαστε μια λίστα για υποστήριξη σε θέματα με το λειτουργικό
ubuntu linux, το οποίο είναι ένα ακόμα linux. Προσπαθούμε να
βοηθήσουμε τα μέλη στην ομαλή χρήση του ubuntu ειδικά αλλά και του
linux γενικότερα και την επίλυση των προβλημάτων όταν και όσο αυτό
είναι δυνατό. Ας μην είμαστε στενόμυαλοι λοιπόν. Η πρότασή σου για
δοκιμή και μιας άλλης διανομής μου ακούγεται πολύ λογική. Ίσως οι
ρυθμίσεις μιας άλλης διανομής να είναι πιο φιλικές προς το
συγκεκριμένο hardware του συγκεκριμένου χρήστη. Αυτό δεν σημαίνει κάτι
κακό για το ubuntu. Το ελεύθερο λογισμικό βασίζεται στη συνεργασία και
την αλληλοβοήθεια. Ας δούμε λοιπόν τις διάφορες διανομές ως
συμπληρωματικές και συνεργαζόμενες η μια προς την άλλη στο στόχο της
εξέλιξης και διάδοσης του linux και όχι ανταγωνιστικά την μία ως προς
την άλλη. Εξάλλου το ίδιο πάνω κάτω λογισμικό δεν συνθέτει κάθε
διανομή; Αν υπάρχει κάποια άλλη διανομή που λειτουργεί πιο αποδοτικά
στο συγκεκριμένο hardware καλό είναι να εντοπιστεί και αν είναι
δυνατόν να διερευνηθούν οι διαφορές μεταξύ των ρυθμίσεων αυτής και του
ubuntu ωστε να λύσουμε το πρόβλημα και στο ubuntu.

Ο κόσμος του ελεύθερου λογισμικού είναι ένας χώρος οπου αντιπαλότητες,
προκαταλήψεις και ανταγωνισμός είναι εντελώς εκτός θέματος και
συνθλίβονται κάτω από το βάρος της συνεργασίας για κοινούς σκοπούς,
του αμοιβαίου μοιράσματος, της αλληλοβοήθειας και της ευγενούς
άμιλλας.

> Σωκράτης.
>
> Στις 6 Μάϊος 2008 3:08 μμ,ο χρήστης Giannis Tsakiris
> <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> driver,

> quite as fast as fglrx with xscreensaver, but perfectly acceptable.

> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute