το δοκίμασα και έβαλα το xorg.conf του mandriva στο ubuntu.
νομίζω ότι υπάρχει μια μικρή βελτίωση αλλά σε καμία περίπτωση αυτό που
ήθελα... ευχαριστώ πάντως.
έχω στείλει και ένα post στο ubuntuforums.org αλλά προς το παρόν δεν είχα
κάποια καλή πρόταση.
αν καταφέρω να το λύσω ποτέ θα σας ενημερώσω...