Μόλις γράφηκα στο φόρουμ κατήργησα την συνδρομή μου στη λίστα ταχυδρομείου.
Ωστόσο παρατήρησα
1. ότι δεν μπορώ να μπώ στο φόρουμ.
2. ότι δεν μπορώ να γράψω στη λίστα ταχυδρομείου (δεν βλέπω το μήνυμα
που έστειλα)
η απορία μου ειναι αν ισχύουν τα 2 προηγούμενα.
εν πασει περιπτώσει το μήνυμα που ειχα στειλει στη λίστα ανφερόταν στη
μετάφραση της εφαρμογής soundconverter στο launchpad που έκανα
και ότι θα παρακαλούσα καποιον επίσημο μεταφραστή να το
δεχτει/διορθώσει/σχολιάσει. σχολια κριτικές κτλ παντα ευπρόσδεκτα.

--
jL enterprises. one life (?) one moment (?)