Ακόμη δεν έχω καταφέρει να κάνω να δουλέψει ο ορθογραφικος έλεγχος σε
ελληνικό κείμενο στον FF. Εγκατέστσηα τόσο το λεξικό που ζρησιμοποιούσα
στα windows όσο και ένα άλλο ελληνοαγγλικό, αλλά στα ελληνικά δεν έχω
ορθογραφικό έλεγχο (στα αγγλικά έχω!) Στο openoffice πάλι ο έλεγχος
λειτουργεί. Έχω ενεργοποιήσει και το ελληνικό locale.

Ένα άλλο προβληματάκι είναι το εξής: με το ubuntu tweak έφτιαξα κάποια
start-up entries για κάποια προγράμματα που ήθελα να ξεκινάνε με το
system start. (azureus, aMSN, amule). Πλέον δεν ήθελα όμως την αυτόματη
εκκίονησή τους και έσβησα τα entries. Ωστόσο, τα entries αυτά μάλλον
έχουν παραμείνει, γιατί και τα προγράμματα ξεκινάνε με το σύστημα, και
στο ubuntu tweak ξαναεμφανίζoνται! Πού είναι αποθηκευμένα να πάω να τα
σβήσω με το χέρι?

Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr <http://photography.yiannakos.gr>