O/H Athanasios Lefteris έγραψε:
επανεκκινήσεις τον Firefox θα πρέπει σε ένα textfiled να κάνεις δεξί
κλικ -> Ορθογραφικός έλεγχος στο δεξί κλικ -> Γλώσσες να είναι
επιλεγμένα τα ελληνικά.

Αυτό ήταν τελικά! Δεν ήταν επιλεγμένη η γλώσσα!
Περίεργο που δεν την είχε επιλέξει μόνο του, στα win δεν χρειαζόταν να την επιλέξω :-\

Δεν ξέρω καν τι είναι το ubuntu tweak, αλλά φαίνεται πως δεν κάνει
καλά την δουλειά του... Εγώ όταν θέλω να θέσω ένα πρόγραμμα για να
ξεκινά αυτόματα, πάω στο Σύστημα -> Συνεδρίες. Ίσως κάποιος άλλος
ξέρει να σου απαντήσει.

Αργότερα το ανακάλυψα αυτό, αλλά στις συνεδρίες -> sturt up programs δεν εμφανίζονται!! Παρ'όλ'αυτά κατά την εκκίνηση ξεκινάνε κι αυτά!!

Untitled Document

Vasilis Yiannakos
billyiannakos(at)gmail.com
photography.yiannakos.gr