Την είδα και εγώ την εκπομπή και αγανάκτησα. Έφεραν κάτι παιδάκια -
μπαρόβια να κάνουν εκπομπή για το linux. Η κοπελιά με τα χρωματιστά
μαλλιά μασούσε τη τσίχλα συνέχεια.
Τα μισά τα είπαν στα αγγλικά, τα άλλα μισά στα ελληνικά. Μάλιστα κάποιος
από αυτούς πέταξε ότι το λίνουξ είναι περιβάλλον προγραμματισμού. Πήγαν
να δείξουν τη διαδικασία εγκατάστασης από ubuntu και τα μισά τα είπαν
λάθος.

O/H Stavros Temertzidis έγραψε: