Δεν νομίζω ότι έχει σχέση η κουλτούρα , άλλα ότι το Μακεδονία TV δεν
έχει μπει στον κόπο καν να δει ποιος μπορεί να τους ενημερώσει για κάτι
παρόμοιο , τι είναι , τι πλεονεκτήματά έχει , πως μπορεί να το αποκτήσει
κάποιος    :-D :-D :-D  .

Και το βασικότερο είναι τι δυνατότητες δίνει στους γονείς να
προστατέψουν τα παιδιά τους από τα κακά του Ίντερνετ   και πολλά άλλα
πλεονεκτήματα πάνω σε αυτό .

Χρειάζεται ενημέρωση , Ιδέα καλή ήτανε άλλα  διάλεξαν τα λάθος ατομα .

Μπορούμε να τους δώσουμε την Ιδέα να το κάνουμε εμείς κάπως  , και σε
άλλο κανάλι τοπικό ???

O/H Manolis Christodoulou έγραψε: