Καλημέρα παιδιά.

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και εγώ με το Pidgin.

Απλά να ρωτήσω, επειδή δεν κατάλαβα καλά απο τα λινκς που δώθηκαν πιο
πριν πως να λειτουργήσω με το patch, είναι καλύτερα να περιμένω το
επίσημο update ή λύνεται το πρόβλημα και με το patch?...Αν κάποιος το
έλυσε, θα το εκτιμούσα αν μπορούσε να  βοηθήσει!

Ευχαριστώ,

Αλέξης

Στις 02-07-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 11:51 +0300, ο/η V.Fotiadis έγραψε:

--
Alexis Bitoulas