Πες μας και λίγο για εμάς τους λιγότερο σχετικούς πως το εγκαθιστάμε. Απλά τρέχουμε το deb? Και τα 3 με τη σειρά; Έχει *Note:*Please remove your current version before installing the new version. Τί κάνουμε δηλαδή;
Ευχαριστώ,
Στάθης

O/H Christos Vasilakis έγραψε:
Τις τελευταίες 2 μέρες έπαψε να δουλεύει το pidgin. Μάλλον άλλαξε το
πρωτόκολλο επικοινωνίας και δεν μπορεί να συνδεθεί με τα servers της
AOL. Έχει κανείς από σας διαπιστώσει το πρόβλημα; Έγκατέστησα το Kopete
και εκείνο δουλεύει αλλά δε μου αρέσει το περιβάλλον του. Έχω συνηθήσει
πολύ στο pigdin. Το ίδιο πρόβλημα παρατηρείται και με το licq.

Γεία όσους θέλουν να εγκαταστήσουν την καινούργια έκδοση του pidgin (2.4.3) που διορθώνει το πρόβλημα, και δεν μπορούν να περιμένουν την official έκδοση του Ubuntu ή να λερώσουν τα χέρια τους με compiles etc, μπορούν να το εγκαταστήσουν απο τα πακέτα του getdeb που μόλις κυκλοφώρησαν

http://www.getdeb.net/release.php?id=2883

Φιλικά,
Χρήστος