O/H Giannis Kozyrakis έγραψε:

> Αρχικα να πω οτι δεν ειναι καποιο νεο bug. Ειναι ενα νεος τροπος να
> 'εκμεταλευθει' καποιος ενα συνδυασμο απο δυο παλαιοτερα, γνωστα, και
> αρκετα 'patched' bugs.
>
> Δεν εχει καμια σχεση με συγκεκριμενη πλατφορμα (windows, linux κτλ) αλλα
> ουτε και browser. Με το μονο που εχει σχεση ειναι το ιδιο το πρωτοκολλο
> dns, και συγκεκριμενες εκδοσεις συγκεκριμενων dns servers, που
> χρησιμοποιουν οι ISP, τα data centers κτλ.
>
> Τα patch αφορουν αυτους αποκλειστικά, και οχι εσενα σαν απλό χρηστη.
>
> Ειναι πολυ σημαντικό θεμα, στο βαθμό που εμπιστευεσαι οτι το url το
> [...]
Έκανα το τεστ στο 2ο λινκ που έδωσες και μου βγάζει αυτό στην εικόνα
http://img301.imageshack.us/img301/7857/screenshotoc3.png

Έχω την εντύπωση ότι είναι καλό αυτό που βγάζει.. Έχω όμως μία απορία:
εμείς οι απλοί χρήστες που απλά χρησιμοποιούμε DNS server έχουμε κάποιο
πρόβλημα; Εμείς οι χρήστες Ubuntu ως γνωστόν από ιούς, fishing, trojans
κτλ δεν καταλαβαίνουμε. Αυτό αλλάζει τίποτα απ' τα προηγούμενα;