2009/7/24 stam <sblackj...@gmail.com>:
> Καλησπέρα παιδιά
> Θέλω να βάλω τα ubuntu 8.04 σε ένα νοτμπουκ που δεν έχει άλλο τρόπο να
> φορτώσει κάποιο λειτουργικό εκτός από τις θήρες usb.
> Δοκίμασα να φτιάξω ένα φλασάκι live, όπως το live cd ubuntu, από την
> ιστοσελίδα  https://help.ubuntu.com/community/Installation/FromUSBStick που
> την βρήκα ανατρέχοντας σε παλιότερο μύνημα, αλλά δεν τα κατάφερα.
>
> Στον υπολογιστή μου έχω τα 8.04 και στο τερματικό έδωσα την εντολή sudo
> apt-get install usb-creator  όπως έλεγε στην παραπάνω ιστοσελίδα αλλά δεν
> έγινε το παραμικρό. Μάλλον επειδή δεν έχω τα 8.10??
> [...]

Το usb-creator είναι σχετικά νέα εφαρμογή και στο 8.04 (hardy) υπάρχει
μόνο στο αποθετήριο backports [1]. Οπότε θα πρέπει να το
ενεργοποιήσεις από το Σύστημα -> Διαχείριση συστήματος -> Πηγές
λογισμικού και μετά να εγκαταστήσεις το usb-creator με τον συνηθισμένο
τρόπο.

Υπόψιν ότι το usb-creator δέχεται μόνο iso αρχεία ή να έχεις το CD του
Ubuntu στον οδηγό σου. Αν θες να εγκαταστήσεις το ubuntu netbook
remix, που για το jaunty διανέμετε σε μορφή .img, θα πρέπει να
χρησιμοποιήσεις ένα άλλο προγραμματάκι, το usb-imagewriter, δες
https://help.ubuntu.com/community/Installation/FromImgFiles#Ubuntu

[1]
http://packages.ubuntu.com/search?keywords=usb-creator&searchon=names&suite=all&section=all

--