Ένας πιο μπακάλικος τρόπος είναι:

1. Κατέβασε στο σκληρό σου την ISO μορφή του 8.04.
2. Ξεκίνα τον υπολογιστή σου με LiveCD της 8.10 ή 9.04
3. Συστημα>Διαχειριση συστήματος υπάρχει το εργαλείο δημιουργίας Live
USB. Ξεκίνα το και ψάξε για το ISO που έσωσες στο σκληρό σου δίσκο.

 >Δες τον οδηγό εδώ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=4497
 >είναι για 9.04 άλλα λογικά πρέπει να λειτουργεί και για σένα έχει και
 >για 8.04 οδηγίες και μπορείς μετά να βάλεις κανονικά το 9.04 που είναι
 >και νεότερο .

O/H stam έγραψε:
ναφορτώσει κάποιο λειτουργικό εκτός από τις θήρες usb.
τηνιστοσελίδα
https://help.ubuntu.com/community/Installation/FromUSBStick πουτην βρήκα
ανατρέχοντας σε παλιότερο μύνημα, αλλά δεν τα κατάφερα.

sudoapt-get install usb-creator  όπως έλεγε στην παραπάνω ιστοσελίδα
αλλά δενέγινε το παραμικρό. Μάλλον επειδή δεν έχω τα 8.10??