Καλησπερα σας
Θα ηθελα μια βοηθεια για μια σωστη εγκατασταση του 9.04 στο λαπτοπ μου
παραλληλα με τα χπ. εκανα μια προσπαθεια επιλεγοντας ρην επιλογη " παράλληλη
εγκατασταση με τα χπ" ολα πηγαν καλα εβαλα και το boot loader στον δισκο
κανονικα εκανα ρεσταρτ ολα καλα μα οταν πηγα να παρω τις ανανεώσεις μου
εβγαλε μήνυμα οτι δεν εχει χωρο ο δισκος ( ο δισκος ειναι μεγαλος ). τι δεν
εκανα σωστα και τι πρεπει να κανω ? τωρα ξαναεκανα εγκατασταση παλι τα χπ .
ο δισκος μου ειναι 250αρης οπου το εχω τεμαχισει 146γβ για τα χπ και δυο
ελευθερα κομμάτια 2,5γβ 85γβ το 2,5 με προορισμο για swap και το 85 για
ext3.