2009/8/3 ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ <georgio...@gmail.com>:
> Καλησπερα σας
> Θα ηθελα μια βοηθεια για μια σωστη εγκατασταση του 9.04 στο λαπτοπ μου
> παραλληλα με τα χπ. εκανα μια προσπαθεια επιλεγοντας ρην επιλογη " παράλληλη
> εγκατασταση με τα χπ" ολα πηγαν καλα εβαλα και το boot loader στον δισκο
> κανονικα εκανα ρεσταρτ ολα καλα μα οταν πηγα να παρω τις ανανεώσεις μου
> εβγαλε μήνυμα οτι δεν εχει χωρο ο δισκος ( ο δισκος ειναι μεγαλος ). τι δεν
> εκανα σωστα και τι πρεπει να κανω ? τωρα ξαναεκανα εγκατασταση παλι τα χπ .
> ο δισκος μου ειναι 250αρης οπου το εχω τεμαχισει 146γβ για τα χπ και δυο
> [...]

Δεν κατάλαβα τι απορία έχεις τώρα. Αφού ξαναέκανες την εγκατάσταση,
συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα;

Αν ρωτάς για το πως θα μπορούσες να φτιάξεις τον δίσκο σου για όσο το
δυνατόν ποιο εύκολη συνύπαρξη των 2 λειτουργικών, θα πρότεινα το εξής,
αν κάποτε χρειαστεί να ξαναφτιάξεις τις κατατμήσεις σου:
- Φτιάξε τις κατατμήσεις από το Linux, από την υπάρχουσα εγκατάσταση
που θα καταργήσεις ή από ένα live cd, χρησιμοποιώντας το gparted ή το
fdisk αν είσαι άνετος με αυτό. Μην προτιμήσεις τον εγκαταστάτη των win
για να κάνεις την ίδια δουλειά. Τα φτιάχνει ως logical partitions και
αφήνει για κάποιο λόγο και ένα ελάχιστο χώρο που δεν τον κάνει
partition (?).
- Θα φτιάξεις 4 *primary* partitions
 1) WIn, μέγεθος που επιθυμείς
 2) Linux swap (μέγεθος λίγο παραπάνω από την RAM σου, ας πούμε 500MB + RAM)
 3) Linux, μέγεθος ~ 20 GB, όπως είπε ο Σταύρος (Αργότερα στην
εγκατάσταση: format ως ext3 ή κάποιο άλλο αν θες, και θα κάνεις mount
to / εδώ)
 4) Linux, μέγεθος το υπόλοιπο ελεύθερο (Αργότερα στην εγκατάσταση:
format ως ext3 ή κάποιο άλλο αν θες, και θα κάνεις mount to /home εδώ)

Κάνεις εγκατάσταση τα win στο partiton που έχεις ήδη φτιάξει. Μετά
κάνεις εγκατάσταση του Ubuntu, στα partitons που έχεις φτιάξει ήδη,
κάνοντας τα απλά format και mount όπως περιγράφω παραπάνω.

Αυτή ήταν η διαδικασία όταν χρησιμοποιούσα win σε dualbot, και δεν με
απογοήτευε. Και μάλλον σε μπέρδεψα περισσότερο και τα παραπάνω δεν
έχουν καμία βάση ;)

--
Θάνος Λευτέρης
http://thanos.lefteris.info