2009/8/7 ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ <georgio...@gmail.com>:
> [...]
> γραμμες εντολων που εχω μαρκαρει με εντονα γραμματα, και σταματησα εκει.
> Μετα τσεκαρισα στις πηγες λογισμικου τα backports και proposed και πηρα την
> αναβαθμηση 2.6.28.15. Μετα απο αυτα καπου βρηκα αλλα δεν θυμαμαι που πιστευω
> οτι θα ψαξω παλυ και θα τις βρω παρομοιες εντολες σαν αυτες που εχω μαρκαρει
> και συνεχισα την εγκατασταση ολα τα παρακατω χωρις τις μαρκαρισμενες
> εντολες.
>
> Ψαχνοντας τωρα για να βρω αυτες τις πρωτες εντολες βρηκα οτι υπαρχει και
> ετοιμο πακετο γιαυτη την δουλεια αλλα τωρα δεν το δοκιμαζω αφου ειμαι οκ.

Αυτό που έκανες είναι να μεταγλωττίσεις την νεότερη Alsa (1.0.20) και
να την εγκαταστήσεις πάνω στην έκδοση που έχει το Ubuntu σου.
Στην περίπτωση αυτή πρέπει να γνωρίζεις ότι αν βγει ανανέωση του
πυρήνα για το Ubuntu και τον εγκαταστήσεις, τότε
θα «σβήσει» τις αλλαγές που έκανες παρακάτω, και πρέπει να ξανακάνεις
την ίδια δουλειά.

Αν είδες το σύνδεσμο που αναφέρω παραπάνω, υπάρχει και πρόγραμμα
εντολών που λέγεται alsa-upgrade
που κάνει αυτόματα για σένα την εγκατάσταση βοηθητικών πακέτων, λήψη
με wget, μεταγλώττιση και εγκατάσταση της πιο πρόσφατης έκδοσης της
Alsa.
Το γεγονός που έκανες τη δουλειά με το χέρι είναι καλό διότι τώρα
γνωρίζεις περισσότερα για το πως μεταγλωττίζεις έναν οδηγό πυρήνα του
Linux.

Σίμος