Konstantinos Alexakis wrote:
> [...]
>>> 0000000000001005 00 KEY_5 oneforall.lirc.conf
>>> 000000000000100a 00 KEY_DIGITS oneforall.lirc.conf
>>> 0000000000000012 00 KEY_MENU oneforall.lirc.conf

Ο ενσωματωμένος δέκτης στο ASROCK ION 330 HT είναι τελικά λίγο θέμα :)
Ευτυχώς στο forum του XBMC το ψάξανε, κυνηγήσανε την ASROCK και τον
κατασκευαστή του chipset και έχουν την απάντηση - το forum thread είναι
αυτό:
http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=61840  (σελίδα 14 και μετά)

...και η προτεινόμενη λύση είναι δυο εντολές:

wget http://wal.uni.cx/xbmc/lirc-nct677x-1.0.0-ubuntu9.10.deb
sudo dpkg -i lirc-nct677x-1.0.0-ubuntu9.10.deb

Αν έχεις 64bit Ubuntu, αντικαθιστάς την πρώτη γραμμή με:
wget
http://www.mediafire.com/file/tmenuiiiewx/lirc-nct677x-x64-1.0.0-ubuntu9.10.deb

Το μειονέκτημα της λύσης φαίνεται να είναι ότι μετά την εγκατάσταση ίσως
να μη μπορείς να αρχίσεις το ASROCK με το τηλεχειριστήριο. Περισσότερα
αν αισθάνεσαι τολμηρός εδώ:
http://xbmc.org/forum/showthread.php?p=463638&post463638

Μετά την εγκατάσταση των drivers κατ' ελπίδα θα εμφανιστεί κάτι σαν
/dev/lirc0, οπότε μπορείς να ακολουθήσεις τα υπόλοιπα βήματα.

Καλή τύχη!

Φιλικά,

Απόλλων