Καλησπέρα σε όλους,

Πριν λίγες μέρες αγόρασα το παραπάνω μηχάνημα
(http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION%20330HT) στο οποίο τρέχω
ubuntu (mythbuntu για την ακρίβεια).  Δεν έχω καταφέρει ακόμα να χρησιμοποιήσω
επαρκώς το τηλεχειριστήριο, ένα MCE Remote Control.  Μπορώ και ανοίγω/κλείνω το
μηχάνημα με αυτό, αλλά τίποτε άλλο.  Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει;

'Εχω βρει τους παρακάτω οδηγούες, αλλά έχω μπερδευτεί...
http://www.mythtv.org/wiki/MCE_Remote
http://www.mythtv.org/wiki/LIRC

Ευχαριστώ,

Κώστας

Υ.Γ.  Θέλω να ευχαριστήσω για τις γρήγορες απαντήσεις του Νίκου Χαρονιτάκη και
Σωκράτη Αργυρίου σε προηγούμενο σχετικό e-mail.