1) Η σύνδεση με το καλώδιο είναι ενεργοποιημένη.
2) Το έχω κάνει πολλές φορές, αλλά δε βρίσκει ούτε ιδιόκτητο, ούτε μη
ιδιόκτητο οδηγό. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω? Καμία ιδέα?
3) Ωχ! Πρέπει καταλάθος να είχα βάλει το email της λίστας σε επιστολή που
έστειλα στην Aegean. Μάλλον το χρησιμοποιούν. Χίλια συγνώμη σε όλους. Τι
μπορώ να κάνω για να το διορθώσω? Ευχαριστώ που με ενημέρωσες Σωκράτη.

Αργύρης...

--
IASI Υγιεινή - Απολυμάνσεις
Αργύρης Χατζηεμμανουήλ