To gamato pou exei auti i lista kai i idea tis einai i amesotita pou exei
kai oti sto grafeio mou de xreiazomai na exw anoixto to foroum na
parakolouthw giati apla den exw xrono.

Auto pou tha eprepe na ginetai alla den ginetai (me included and shame on
me) einai otan vriskoume lusi na grafoume ena mini-odigo kai na ton vazoume
se thread sto foroum. Eixa auto kai i lusi telika itan auti.

Filika,

Alexius Dionysius Diakogiannis
IT Consultant / Core Banking Eng.

m: +30 6944 915 876
e: alexius.dionys...@diakogiannis.com
w: http://www.diakogiannis.com

This message contains confidential information. Unless you are the intended
recipient or his/her authorized agent, please notify the sender by return
e-mail and remove the original message. Any reproduction, distribution,
dissemination, modification of this message is strictly prohibited. E-mail
transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information
could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete,
or contain viruses.