Σημείωση: Για να μην έχουμε παρεξηγήσεις, τα παρακάτω είναι ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ
ΕΙΚΑΣΙΕΣ, δεν είμαι ο Mark, ούτε δουλεύω για την Canonical. :)

Θέλω να πιστεύω πως ο Mark θέλει να προστατεύσει την εικόνα του
Ubuntu, όπως κάνει η Mozilla με τα copyrighted εικονίδια του Firefox.
Π.χ. μπορεί να μην επιτρέπει τη χρήση του font σε μια άλλη, μη επίσημη
διανομή, σε default install ή σε live cd.

Από την άλλη, θέλω επίσης να πιστεύω ότι η άδεια χρήσης θα είναι
αρκετά ελεύθερη για να μπορεί να υποστηρίζει αναδιανομή σε άλλα linux
distributions (ως πακέτο).

> Η γραμματοσειρά θα είναι open και free (as in speech);

Είχα την ίδια απορία, αλλά μετά από μια μικρή αναζήτηση πρόσφατα,
πρόσεξα πως οι γραμματοσειρές είναι προβληματικές όταν
χρησιμοποιούνται με ανοικτές άδειες χρήσης, όπως η GPL:
http://news.slashdot.org/article.pl?sid=05/04/17/2118203
http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#FontException

Στο openfontlibrary.org υποστηρίζουν την άδεια χρήσης "SIL Open Font
License" για γραμματοσειρές:

http://openfontlibrary.org/wiki/Font_Licensing
http://openfontlibrary.org/wiki/Open_Font_License
http://opensource.org/licenses/openfont.html