2010/9/15 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
> [...]
> Το ζήτημα όμως με το ν, γ δυστυχώς δε διορθώθηκε,
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu-font-family/+bug/609289
>
> Υπήρξε επιθετική απάντηση από το Νίκο Δήμου που δε θα έπρεπε να γίνει.

Δεν νομίζω ότι ήταν επιθετική (και ξέρω καλά αυτόν που την έγραψε) --
ήταν βέβαια "στεγνή" με αποτέλεσμα αν δεν έχεις το tact filter σου
προσαρμοσμένο για open source conversation να την παρεξηγείς :
http://www.mit.edu/~jcb/tact.html

Από την άλλη είμαι προφανώς biased σε αυτό το θέμα οπότε αν πιστεύεται
ότι κάνω λάθος πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας μιας και δεν θέλω
να στεναχωρώ κόσμο (χωρίς λόγο).

> Κοιτώντας τις προθεσμίες για 10.04, θα κλείσω για τώρα το θέμα
> ότι αποδεχόμαστε αυτό που υπάρχει, με το ενδεχόμενο να ανακινήσουμε
> το θέμα μετά το 10.10.

λογικό και με αρκετό tact :)