On 04/02/2010 02:40 PM, Klearchos-Angelos Gkountras wrote:
> και εχω ενα μικρο προβληματακι στο ubuntu
> αμα θυμαμαι καλα στο karmic για να φαινονται ολα τα
> εικονιδια στα μενου επρεπε να πηγαινες system>  prefences>  apperance
> και στην tab να διαλεγες το interface για να αλλαξεις τα εικονιδια ...
> τωρα πως θα αλλαξει ?
>

> Klearchos-Angelos Gkountras
> http://jemadux.wordpress.com
> An HTML attachment was scrubbed...

Αν καταλαβαινω καλα θελεις στα μενου File, Edit, Bookmarks και τα
σχετικα να εμφανιζονται εικονιδια. Τοτε μπορεις να πας στην ιδια καρτελα
για να το αλλαξεις. Εχω δοκιμασει την 10.04 Β1 και δεν ειχε αλλαξει αυτο
το κομματι.

Αν ομως θες να αλλαξεις εικονιδια σε ενα theme και να βαλεις καποια αλλα
τοτε απλα το επιλεγεις και πατας Customize και στην καρτελα Icons
διαλεγεις αυτα που θες.