On 02/04/2010 02:40 μμ, Klearchos-Angelos Gkountras wrote:
> και εχω ενα μικρο προβληματακι στο ubuntu
> αμα θυμαμαι καλα στο karmic για να φαινονται ολα τα
> εικονιδια στα μενου επρεπε να πηγαινες system>  prefences>  apperance
> και στην tab να διαλεγες το interface για να αλλαξεις τα εικονιδια ...
> τωρα πως θα αλλαξει ?
>

> Klearchos-Angelos Gkountras
> http://jemadux.wordpress.com
> -------------- next part --------------
> An HTML attachment was scrubbed...

Πάτα Alt+F2 για να εμφανιστεί το παράθυρο εκτέλεσης εφαρμογής, και γράψε
gconf-editor και πάτα εκτέλεση.

Από τη δενδρική δομή στα αριστερά περιηγήσου στο desktop, μετά gnome και
μετά interface, και ενεργοποίησε το κουτάκι επιλογής menus_have_icons.
Αν θέλεις και τα κουμπιά στους διαλόγους να έχουν επίσης εικονίδια,
ενεργοποίησε και το κουτάκι buttons_have_icons.

Και τα δύο αυτά ήταν αισθητικές επιλογές των προγραμματιστών του GNOME,
στις τελευταίες εκδόσεις.

Μάριος