Στις Δευ 05 Απρ 2010 23:17:17 Νίκος Αλεξανδρής γράψατε:

> [...]
>
> Κλέαρχε,
>
> πιθανότατα δεν έχει διαφορά αλλά το αναφέρω...
>
> --%<---
> sudo apt-get install jockey-kde # αντί -gtk.
> --%<---
>
> ...περισσότερο για να μας ενημερώσει κάποιος γνώστης αν είναι εντάξει ή
> λάθος ή αδιάφορο να εγκαθιστούμε εφαρμογές, gtk υπό kde ή και το
> αντίστροφο, για τις οποίες υπάρχουν πακέτα τόσο για gnome όσο και για
> kde.
>
> Φιλικά, Νίκος

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνεις εγκατάσταση προγράμματα του kde σε
gnome η και το αντίστροφο. Αν και πάντα τρέχω kde έχω αρκετά gnome προγράμματα
εγκατεστημένα.
Από τι φένετε το jockey είχε κάποιο bug στην έκδοση για το kde γιαυτό και δεν
μπορούσε να εγκαταστήσει τους κλειστού κώδικα driver της ati από εκεί.