Klearchos-Angelos Gkountras:
--%<---

Νίκος Αλεξανδρής γράψατε:

spiros wrote:
> Πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνεις εγκατάσταση προγράμματα του kde σε
> gnome η και το αντίστροφο.

Γενικά δεν (θα) πρέπει να υπάρχει. Αναφέρομαι όμως συγκεκριμένα σε
ταυτόσημες εφαρμογές που υπάρχουν και για kde αλλά και για gnome.

>  Αν και πάντα τρέχω kde έχω αρκετά gnome προγράμματα
> εγκατεστημένα.

Και εγώ, όταν δεν υπάρχει κάτι υπό το kde (αποστάτησα πριν από μερικές
εβδομάδες από το άλλο block ;-).

--%<---
> Από τι φένετε το jockey είχε κάποιο bug στην έκδοση για το kde γιαυτό και δεν
> μπορούσε να εγκαταστήσει τους κλειστού κώδικα driver της ati από εκεί.
--%<---

Γι' αυτό δεν εμφανίζει το jockey-kde και σε μένα αυτό που περίμενα να
εμφανίζει (οδηγούς για nvidia);

Το ότι (μπορεί να) υπάρχουν διαφορές σε *ταυτόσημες* εφαρμογές
επιβεβαιώνει και μια δική μου εμπειρία (συγκεκριμένα με το kde-"USB
startup disk creator" που _δεν_ δούλευε).

Για να υπάρχουν διαφορές σημαίνει ότι είναι απαραίτητες. Άρα, καλό είναι
(εξαιρούνται περιπτώσεις με bugs όπως παραπάνω) να προτιμούμε τις
"ιθαγενείς" εφαρμογές,

σωστά;

Νίκος