Στις 11-04-2010, ημέρα Κυρ, και ώρα 02:02 +0300, ο/η Diakogiannis
Alexius Dionysius έγραψε:

> 1)    Εκανα top posting (ή  TOFU) γιατι έτσι έκαναν ανέκαθεν οι mail
> client που είχα και έχω συνηθίσει και είναι common style σε business
> e-mail correspondence, επίσης το θεωρώ ποιο βολικό αφού δε πρέπει να
> κανω scroll σεντόνια για να δω 2 γραμμές απάντηση.

(Ανέκαθεν οι mail clientrs έκαναν bottom posting - με εξαίρεση τις
εφαρμογές της MS)

> Υ.Γ. Ωχ! Εκανα top posting!

Σε ένα δημόσιο χώρο όπως η λίστα, οφείλεις να τηρείς τους κοινούς
κανόνες καλής συμπεριφοράς, και ένας από αυτούς είναι το bottom posting
ώστε να τηρείται η χρονική ιεραρχία των μηνυμάτων και να είναι εύκολη ηα
ανάγνωση τους. Η επιμονή εκ μέρους σου σε αντίθετες πρακτικές είναι απλά
αγένεια.