On 04/11/2010 11:13 AM, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 11-04-2010, ημέρα Κυρ, και ώρα 02:02 +0300, ο/η Diakogiannis
> Alexius Dionysius έγραψε:

> (Ανέκαθεν οι mail clientrs έκαναν bottom posting - με εξαίρεση τις
> εφαρμογές της MS)

> Σε ένα δημόσιο χώρο όπως η λίστα, οφείλεις να τηρείς τους κοινούς
> κανόνες καλής συμπεριφοράς, και ένας από αυτούς είναι το bottom posting
> ώστε να τηρείται η χρονική ιεραρχία των μηνυμάτων και να είναι εύκολη ηα
> ανάγνωση τους. Η επιμονή εκ μέρους σου σε αντίθετες πρακτικές είναι απλά
> αγένεια.

Πολυ κακο για το τιποτα.

Αν ηταν μια φορα το μηνυμα της κοπελιας ενοχλητικο τοτε τα δικα μας(βαζω
και τον εαυτο μου μεσα γιατι δεν διαφερω εφοσον το συνεχιζω) ειναι 10
φορες πιο ενοχλητικα γιατι εκτος του οτι δεν προσφερουν τιποτα χαλανε
και το καλο κλημα μεταξυ μας.

Τελικα μηπως οι σχεσεις μεταξυ μας πατανε πανω σε ενα τεντομενο σκοινι;