--- Στις Κυρ., 13/06/10, ο/η nionia...@zak.forthnet.gr
<nionia...@zak.forthnet.gr> έγραψε:

Από: nionia...@zak.forthnet.gr <nionia...@zak.forthnet.gr>
Θέμα: Re: ΠΙθανό πρόβλημα με κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX 5200
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Ημερομηνία: Κυριακή, 13 Ιούνιος 2010, 23:47

στις 13/06/2010 08:17 μμ, O/H Kostas Oikonomou έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Μόλις έχω εγκαταστήσει το Ubuntu 10.04 σε ένα υπολογιστή με επεξεργαστή
> Pentium 4 2.6GHz, 512Mb RAM 80GB σκληρό και κάρτα γραφικών NVIDIA GeForce FX
> 5200 με 512 μνήμη (αν θυμάμαι καλά). Κάθε φορά που μπαίνω στο ubuntu με
> αυτόματη είσοδο (παρακάμπτοντας την οθόνη που ζητά κωδικό) το σύστημα μου
> είναι παγωμένο χωρίς να κινείται τίποτα, ούτε το ποντίκι ούτε και το
> πληκτρολόγιο.
> Αντίθετα όταν κάνω εκκίνηση μέσα από τη λειτουργία ανάκτησης (recovery mode)
> και πάω σε γραμμή εντολών σαν διαχειριστής και δώσω την εντολή
> [...]
καλησπερα κατ αεχη
διαβαζοντας τα πιο πανω που εχουν γραφτει και γνωριζοντας καλα τετου ειδους
μηχανηματα θα σου προτεινα να δοκιμασεις αν μπορεις την εκδοση 8.4 lts ,
μετα απο αυτο δοκιμασε αν μπορεις το slackell  μετα το linux os με lxde  αλλη
αποπειρα
με το linux mint
μην αρχισετε να με δερνετε
πιστευω οτι εχεις πεσει στην περιπτωση απο τα πολυ δυστροπα μηχανηματα
η μνημη σου εινε μικρη σε συνδιασμο με την καρτα γραφικων αυτη που εχεις εινε η
μεγαλη σπαζοκεφαλια
το τροφοδοτικο σου ελπιζω οτι καλυπτει και εινε πανω απο 400
μην κατεβασεις drivers για την καρτα γραφικων γιατι με αυτη μλοκαρουν
αν υπηρχε η δυνατοτητα για ακομη 512 μνημη θα ερχοταν στα καλα του
ελπιζω οτι εχεις φυσυξει προσφατα τις ψυχτρες του επεξεργαστη και των γραφικων
-δεν σε ρωτησα και πια μητρικη φοραει
προσπαθησε να κανεις οσα σου περιεγραψα πιο πανω και πες μου αποτελεσματα για
να δουμε παρακατω

ας με συνχωρησει η κοινοτητα toy ubuntu αλλα εχω σπασει το κεφαλι μου με τετοια
μηχανηματα

Κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την απάντηση σου. Το θεωρώ πολύ
παράξενο να μην υπάρχει πρόβλημα σε παλιότερη έκδοση του ubuntu και να υπάρχει
σε νεότερη που θεωρείται βελτιωμένη και που λύνει προβλήματα προηγούμενων
εκδόσεων.
Όσον αφορά άλλες διανομές Linux, δεν θα με ενδιέφερε να τις δοκιμάσω. Και αυτό
γιατί έχω δυο υπολογιστές. Τον «καλό», έναν τετραπύρηνο που χρησιμοποιώ κάθε
μέρα, και τον άλλο υπολογιστή που περιγράφω στο αρχικό μήνυμα. Τον δεύτερο
υπολογιστή θέλω να τον χρησιμοποιώ σχετικά σπάνια, αλλά το κυριότερο, σε σημείο
χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έτσι πρέπει να έχει συμβατότητα με τον «καλό»
υπολογιστή για να μπορώ να εγκαθιστώ καινούργια προγράμματα στο μικρό. Υπάρχει
τρόπος και περιγράφεται στο σημείο αυτό
 http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=9145. Πιστεύω ότι με μια άλλη
διανομή του Linux αυτό δεν θα γίνεται.
Και πάλιν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.