Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010 8:54 π.μ., ο χρήστης Manon <korben.lop...@gmail.com
> έγραψε:

> Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010 8:43 π.μ., ο χρήστης Manon <
> korben.lop...@gmail.com> έγραψε:

> Συγνώμη για το δεύτερο mail απλά για του λόγου το αληθές εγώ έχω 2Gbyte ram
> στον δικό μου υπολογιστή και άνοιξα όσα περισσότερα προγράμματα μπορούσα για
> να το διαπιστώσω κιόλας .. η ram μου αυτή την στιγμή είναι
> 68% από προγράμματα απασχολημένη και 31% ως λανθάνουσα μνήμη και πάλι το
> 1Gbyte swap είναι 31% σε χρήση σταθερά. Ευχαριστώ
>

> --
> ~= Korben Manon Lopbox =~
> Papageorgiou Dimitris

> [...]

Μια φορά που χρειάστηκα παραπάνω χώρο στο /home δημιούργησα ένα partition σε
ένα άλλο δίσκο στην πορεία όμως όχι στην εγκατάσταση.. και το όρισα να γίνει
mount στο /tmp/test έκανα μεταφορά τα αρχεία όλα στο partition αυτό απο το
home/username μου και στο τέλος τα έσβησα απο τον απλό φάκελο /home/username
που είχα. Στο fstab ώρισα να γινεται mount παντα και απο την επομενη
επανεκκίνηση χρησιμοποιούσα το νέο μου partition για /home/username αλλα
αυτό το είχα κάνει για ανάγκες χώρου.