Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010 8:43 π.μ., ο χρήστης Manon <korben.lop...@gmail.com
> έγραψε:

> Στις 12 Σεπτεμβρίου 2010 12:46 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
> <
> gatof...@gmail.com> έγραψε:
>

> Τεχνικός δικτύων υπολογιστών είμαι και χρησιμοποιώ linux απο το 2003. Ποτέ
> δεν το σκέφτηκα έτσι ώστε να έχω σε διαφορετικό partition /home /root ίσως
> γιατί δεν άλλαξα ποτέ από μία διανομή σε μία άλλη.

Το home το βάζεις σε άλλο partition για να έχεις τις ρυθμίσεις σου και τα
αρχεία σου σε περίπτωση που ξανα κάνεις εγκατάσταση ακόμα και την ίδια
διανομή.
Πως κάνουμε στα windows εκτός απο C και ένα D :P

> Και αν και το swap κατα
> κανόνα το βάζεις το μισό απο την ram που έχεις...

Εξαρτάται...
Αν μιλάμε για server ίσως ναι.
Αν μιλάμε για desktop ο κανόνας λέει ότι βάζεις το διπλάσιο της ram.
Αν μιλάμε για παλιό μηχάνημα με λιγότερο απο 512 ram τότε βάζεις και
τριπλάσιο.

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010 9:46 π.μ., ο χρήστης Christos Ricudis <
ricu...@komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Δεν τα ρωτανε αυτα τα πραγματα...

ROFL

--
If you want to be free...either throw Windows out of your computer, or throw
your computer out of the window!

http://ftso.gr