(folks, sorry που δεν απάντησα νωρίτερα -- είχα έναν πολύ άσχημο τραυματισμό
στον ώμο μου και που χρόνος τώρα για συζητήσεις περί ανδροειδή...)

On Thursday 11 of November 2010 15:01:08 Simos Xenitellis wrote:
> Έστειλα γράμμα ήδη σε προσωπικό στο Νίκο Αλεξανδρή ότι η συζήτηση περί
> Android είναι
> off-topic.

Σεβασό. Όπως και σου απάντησα, αβλεψία μου. Νομίζω όμως ότι δε χρειαζότανε  το
προσωπικό μήνυμα.

> Θα ήθελα απαντήσεις που δεν σχετίζονται με το αρχικό γράμμα να
> μεταφέρονται σε νέα threads, όπου μαρκάρονται με 'OFFTOPIC'. Έδειξα το
> παράδειγμα χτες με μια τέτοια απάντηση.
> Το off-topic περί Android σταματά εδώ.

(Η τελευταία πρόταση "ηχεί" πολύ αυστηρή)

greets, Νίκος (injured)