> Αργύρη καλησπερα,
>
> Το VTiger έχει Ελληνική κοινότητα και πολυ μεγαλη παγκόσμια κοινότητα
> κοινότητα οπότε βρίσκεις εύκολα βοήθεια.
> Να σου πω την αλήθεια τις λύσεις που δεν έχουν μεγάλη κοινότητα τις
> φοβάμαι, γιατί αν κλείσει πχ η εταιρεία ή (ο μη γεννητο) πεθάνει ο
> commiter τότε πάει και το εργο!
>
> Φαίνεται ενδιαφέρον πάντως...
>

> Alexius Dionysius Diakogiannis
> IT Consultant / Core Banking Eng.

Καλησπέρα.

Έχεις δίκιο. Και οι δυο περιπτώσεις έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.
Στη δική μου περίπτωση, επειδή (δυστυχώς) δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ
προσωπικά, προτίμησα αυτόν που μου έδειξε ότι μπορούσε να ασχοληθεί και να
το φέρει στα μέτρα μου. Δοκίμασα και τα δυο και τελικά κατέληξα στον άνθρωπο
που μπορούσε να με υποστηρίξει καλύτερα.

Το θεωρώ πολύ καλό project, ευέλικτο, κομένο και ραμένο στα ελληνικά
δεδομένα. Η δημιουργία μιας δυναμικής και πολυπληθούς κοινότητας θέλει
δουλειά, χρόνο και γνώσεις. Εάν μπορούσε κάποιος να την καθοδηγήσει, θα
ήθελα πολύ να βοηθήσω. Μπορώ να προσφέρω και χώρο εάν χρειαστεί στο γραφείο
μου για φιλοξενία κοινότητας.

--
Αργύρης Χατζηεμμανουήλ
Υγιεινολόγος, ΜΒΑ