Quoting Konstantinos Zigourakis <breeze...@gmail.com>:
Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποιος εμπειρια απο την χρηση CRM(Customer Relationship Management) προγραμματων. Αν ναι τοτε ποιο θα μπορουσα να χρησιμοποιησω για να κανω την δουλεια μου;

Όπως έχουν αναφέρει ήδη άλλοι υπάρχουν πολύ καλές λύσεις και σίγουρα ξεχωρίζουν τα Sugar/VTiger (με το δεύτερο να είναι fork του πρώτου), ενώ φαίνεται να έχουν ωριμάσει και τα ERP όπως τα OpenERP και PytheusERP για τα ελληνικά δεδομένα.

Δεν υπάρχει γενικά μαγική φόρμουλα για το ποιό είναι καλύτερο καθώς στην ουσία το βασικό είναι το interoperability ή η περαιτέρω λειτουργικότητα που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση (ERP, case management κτλ.).

Δεν έχω να προσθέσω κάτι στα σχόλια που έχουν προηγηθεί, νομίζω όμως ότι θα έχεις πιο ουσιαστικές απαντήσεις αν επεκταθείς στις απαιτήσεις ή την φύση της επιχείρησης σου.

Cheers,

Manos