2011/3/31 Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:

> Αν θυμάμαι καλά, νομίζω ότι στις server εγκαταστάσεις ο text mode installer
> παρέχει την επιλογή για την αποστολή στατιστικών στοιχείων. Επίσης
> αντί για όλη αυτή τη χρονοβόρα point&click διαδικασία, ο χρήστης μπορεί
> να κάνει απλά sudo apt-get install popularity-contest νομίζω ;)

Το πακέτο είναι ήδη εγκατεστημένο σε Ubuntu Desktop (οπότε και αλλού).
Αυτό που με προβληματίζει είναι να μάθω πόσο συχνά το ενεργοποιούν
οι χρήστες. Αν το ξέρουμε αυτό, μπορούμε να διαπιστώσουμε και πόσοι
είμαστε περίπου.

(πράγματι, σε εκδόσεις του εγκαταστάτη-installer υπάρχει η επιλογή για
ενεργοποίηση των στατιστικών.
Είναι νομίζω το τελευταίο στάδιο της εγκατάστασης. Και σε νεότερες
εκδόσεις του Ubuntu νομίζω
ότι δεν υπάρχει πια η επιλογή. Αυτά θέλουν επιβεβαίωση, ίδιως για το
τι γίνεται με το Ubuntu 10.10.)