Στις 2 Απριλίου 2011 4:06 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> [...]
>
> Δηλαδή για το πακέτο language-pack-el-base το popcon βλέπει αν το
> έχουμε εγκαταστήσει από το αρχείο
> /usr/lib/firefox-addons/extensions/langpack...@firefox.mozilla.org.xpi
> (είναι καλό να δοκιμάσει και άλλος, διότι το παραπάνω αρχείο μπορεί να
> είναι διαφορετικό).
>
> Σε μένα, για τα υπόλοιπα πακέτα εμφανίζει NOFILES αν και είναι
> εγκατεστημένα.
>
> Για το libreoffice-l10n-el μόλις τώρα έχουν αρχίσει να μπαίνουν
> πληροφορίες, και έχουμε
>
> 47846 libreoffice-l10n-el               84    50    21    13     0

Εγώ προσωπικά σε κάθε εγκατάσταση που κάνω ενεργοποιώ την αποστολή
στατιστικών όσα χρόνια κάνω εγκατάσταση ubuntu (περίπου 5) και σε όσους κάνω
εγκατάσταση. Δεν ξέρω τι έστελνε ή τι στέλνει αλλά φαντάζομαι πως κάνει καλό
να φαίνεται το πόσοι χρησιμοποιούν και τι χρησιμοποιούν.
Εμένα στο συγκεκριμένο αρχείο μου έβγαλε :
1301781360 1297714517 language-pack-el-base
/usr/lib/firefox-addons/extensions/
langpack...@firefox-3.6.ubuntu.com/chrome/el.jar
1301781360 1297714542 language-pack-kde-el-base
/usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/desktop_kdegames.mo
1301781360 1297714529 language-pack-gnome-el-base
/usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/indicator-me.mo
1301779731 1285524881 openoffice.org-l10n-el
/usr/lib/openoffice/basis3.2/program/resource/svxel.res
0 0 language-pack-kde-el <NOFILES>
0 0 language-pack-el <NOFILES>
0 0 language-pack-gnome-el <NOFILES>
0 0 gnome-user-guide-el <NOFILES>
0 0 language-support-writing-el <NOFILES>
0 0 kde-l10n-el <NOFILES>
0 0 openoffice.org-help-el <NOFILES>