Στις 23/05/2011 02:31 μμ, ο/η bill bill έγραψε:
Καλησπέρα,
Το ότι υπάρχει το linux στα κινητά όπως ανέφερε κάποιος πιο πάνω, το ότι
ασχολείται τα τελευταία χρόνια περισσότερος κόσμος με αυτό δεν λέει πολλά
(κατά τη γνώμη μου).
Εγώ το χρησιμοποιώ από το 2005 (και κάνω και εγκαταστάσεις σε πελάτες μου).
Πόσα καταστήματα γνωρίζεται τα οποία να κάνουν εγκατάσταση Linux ?
Αν κάνει κάποιο κατάστημα εγκατάσταση linux πότε θα δει πάλι τον πελάτη να
του κάνει εγκατάσταση επειδή κόλησε κάποιον ιό (ή οτιδήποτε άλλο) ? Ας μην
ξεχνάμε πως είμαστε στην Ελλάδα και όλοι βλέπουμε το δέντρο.
Τι κέρδος θα έχει κάποιο κατάστημα αν κάνει σε κάποιον εγκατάσταση Linux ?
Θα του χρεώνει antivirus κάθε χρόνο ?
Θα του χρεώνει εγκατάσταση προγραμμάτων κάθε τόσο γιατί βγήκε η νέα έκδοση
του x προγράμματος και είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη ?
Όπως βλέπεται υπάρχουν πολλά ερωτηματικά και πολλά ακόμη που δεν έγραψα.
Είχα κάνει παλιότερα εγκατάσταση edubuntu σε ένα εργαστήριο Δημοτικού
Σχολείου και οι καθηγητές πληροφορικής που τους ενημέρωσα πίστευαν πως θα
πρέπει να δουλεύουν από κονσόλα (γιατί είχαν να δουν linux από το
Πανεπιστήμιο).
Δεν είμαι εκπαιδευτικός και τα όσα γράφω δεν σημαίνει πως δεν κάνω
εγκαταστάσεις linux (αμοιβόμενος για να καταλαβαίνει ο πελάτης ότι αυτό που
πληρώνει αξίζει).
Ευχαριστώ.