Όπως πολύ σωστά γράφεις
*Ευτυχώς που όσοι μάθαμε, ό,τι μάθαμε το μάθαμε μόνοι μας... *και να φανταστώ
πως δεν φοιτούσες μόνο εσύ εκεί ....αποφοίτησαν και πολλοί ακόμη οι οποίοι
αυτή τη στιγμή μπορεί να είναι καθηγητές πληροφορικής, διοικητικό προσωπικό
σε κάποιο υπουργείο ή οτιδήποτε άλλο (και που πιθανόν δεν ήταν το πρόβλημά
τους να μάθουν αλλά να βολευτούν).

Στις 23 Μαΐου 2011 2:44 μ.μ., ο χρήστης Ευαγγελία-Καλλιόπη Πακάκη <
epak...@gmail.com> έγραψε:

> Την ώρα της παρουσίασης λάπτοπ σε σχολείο: "Μην ασχοληθείτε με το Ubuntu
> δεν το χρησιμοποιεί κανείς. Μ' αυτό Φτιάχνουν trojan για τα Windows και
> γίνονται zombies!" <http://trupokarudos.com/?p=4969>
> http://trupokarudos.com/?p=4969http://trupokarudos.com/?p=4969
>
> Πέρα από την αναδημοσίευση του κειμένου αυτού διαβάστε παρακάτω και το δικό
> μου κείμενο για τους σπουδαίους "ακαδημαϊκούς" και ορισμένα πραγματικά
> περιστατικά με ονοματεπώνυμα....
>

> και όσον αφορά ότι γράφεις φίλε ΑΚ και στην 1η περίπτωση δεν νομίζω να
υπάρχουν πολλά καταστήματα που να κάνουν εγκατάσταση κάποιας έκδοσης linux
και να μπορούν να παρέχουν και υποστήριξη (μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δε το
νομίζω), τώρα για την 2η περίπτωση η γνώση επαφίεται στην τύχη που έχουν
όσοι είναι μαθητές (και νομίζω είναι σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στην
πληροφορική αυτό).