Ισως εγω δεν ειδα κατι σχετικα με την ερωτηση  που εθεσα χθες αν θυμαμαι
καλα.Εχω ενα μακμπουκ τελους του 2008 και καμια διανομη απο την 9.1 εως και
την 11.4 δεν βλεπει την ενσωματωμενη καμερα. εψαξα στο αποθετηριο για καποιο
προγραμμα οδηγο αλλα δεν βρηκα κατι. μπορω να το λυσω το προβλημα;

Στις 26 Μαΐου 2011 11:36 π.μ., ο χρήστης Panagiotis Theodoropoulos <
tpanagio...@gmail.com> έγραψε: